Promocje
Produkty
Szukaj

Finał #ambasadrokaVIANEK – relacja z wydarzenia

Choć emocje już opadły, wspomnienia z finału konkursu #ambasadorkaVIANEK już na zawsze zajmą specjalne miejsce w naszej pamięci. Kobieca siła, inspirujące rozmowy, mnóstwo uśmiechu i niezwykła energia – tak można podsumować te trzy intensywne dni. Choć żadne słowa i zdjęcia nie są w stanie w pełni oddać klimatu wydarzenia – chcemy przekazać również Wam choć odrobinę tej niezwykłej energii.

Dzień 1 – zwiedzanie firmy SYLVECO

22 sierpnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury zameldowały się 3 finalistki – Michalina, Roksana i Agnieszka oraz zaproszona w ramach nagrody specjalnej – Karolina. Wnętrza hotelu już od pierwszych chwil zrobiły na naszych gościniach ogromne wrażenie. W pokojach na finalistki czekały prezenty od partnerów wydarzenia – Vouchery do Balia SPA, w którym finalistki mogły odpocząć po podróży, magazyny i książki wydawnictwa ZWIERCIADŁO, których lekturą mogły wypełnić wolny czas, butelka dobrego wina i vouchery do Brama w Gorce, zestawy kosmetyków VIANEK do wieczornej pielęgnacji i wygodne, lniane pidżamy Bohomoss.

Zanim jednak finalistki oddały się błogiemu lenistwu w komfortowych wnętrzach Hotelu Bristol, zaprosiliśmy je na wieczór w naszej siedzibie. Tam miałyśmy okazję poznać się bliżej. Każdy zakątek firmy, ubarwiając czas opowieściami o powstaniu marki VIANEK, finalistkom pokazała Joanna Darwińska – Dyrektor ds. Marketingu i rozwoju produktów. Podróż przez laboratorium, gdzie poznałyśmy proces tworzenia nowych kosmetyków od podszewki, produkcję, gdzie powstają nasze produkty i “pomadkownię”, która zrobiła na dziewczynach ogromne wrażenie, zakończyliśmy na magazynie, skąd wychodzą Wasze zamówienia.

Po wyczerpującym dniu o puste brzuchy naszych finalistek zadbała restauracja FOLK, zabierając je w kulinarną podróż pełną smaku.

Dzień 2 – wielki finał w Hotelu Bristol Tradition & Luxury

Przygotowania

Drugi dzień zaczął się od intensywnych przygotowań. Do sesji zdjęciowej nasze finalistki przygotował sztab profesjonalistów. Absolwentki rzeszowskiej szkoły Makijaż ArtKornelia Pająk, Kasia Śnieżek, Milena Sekunda i Adrianna Płoskoń podkreśliły urodę dziewczyn perfekcyjnym makijażem, a fryzjerzy z rzeszowskiego salonu Beverly Hills zadbali o piękne fryzury. Stylizacje do sesji zdjęciowej, we współpracy z marką Born2Be, z dbałością o każdy detal, przygotowała niezwykła stylistka – Marta Pożarlik. Marka Born2Be wybrane stylizacje podarowała finalistkom w prezencie.

Piękne makijaże, nienaganne fryzury i cudowne stylizacje dodały finalistkom pewności siebie i sprawiły, że czuły się przed obiektywem niezwykle komfortowo. Przez kilka godzin tworzyliśmy piękne ujęcia z kosmetykami VIANEK w cudownym Balia SPA i wnętrzach Hotelu Bristol Tradition & Luxury. Efekty tej niezwykłej sesji pokażemy Wam niebawem!

Wielki finał

Wreszcie nadszedł czas na długo wyczekiwaną kolację finałową w restauracji FOLK. Mimo że #ambasadorkaVIANEK mogła być tylko jedna – nasi partnerzy zatroszczyli się o to, aby każda z finalistek została nagrodzona.

Joanna Drabik, CEO HC Agency, przygotowała specjalną nagrodę “Social Girl” dla najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych – Agnieszki. Salon Beverly Hills Rzeszów nagrodził zestawem kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Authentic Beauty Concept najpiękniejsze włosy Michaliny, a Karolina odjechała z finału na różowym rowerze z Podkarpackiego Centrum Kolarskiego VELOPOINT. Dziewczyny otrzymały również upominki od rzeszowskiej szkoły wizażu Makijaż Art oraz zestawy do pielęgnacji ciała marki VIANEK.

Po kilku miesiącach, burzliwym głosowaniu, wielu naradach i rozmowach, wybraliśmy tę jedyną, niepowtarzalną Ambasadorkę VIANEK. Została nią niezwykle urocza, kreatywna, odważna i pozytywnie zakręcona Roksana Przebieracz, która podczas sesji zarażała wszystkich pozytywną energią. Jej przygoda z marką VIANEK nie zakończy się jednak na finale – Roksana wygrała kontrakt ambasadorski o wartości 10 000 zł, a naszą współpracę będziecie mogli obserwować w mediach społecznościowych przez najbliższy rok.

Wisienką na torcie była pyszna kolacja, przygotowana przez szefa kuchni restauracji FOLKJanusza Pyrę, który wraz z kucharzami i kelnerami zadbali o to, by finał naszego konkursu był jeszcze bardziej wyjątkowy.

Nie wiedzieliśmy, że zapoczątkowany na największym festiwalu dla twórców internetowych SeeBloggers w Łodzi konkurs pozwoli nam nawiązać tak niezwykłe, inspirujące znajomości. Wybrane spośród setek zgłoszeń finalistki okazały się być kreatywnymi, pełnymi energii kobietami, z którymi czas mijał zdecydowanie zbyt szybko. Zaangażowanie osób biorących udział w projekcie udowodniło nam, że współpracujemy z niezwykle profesjonalnymi, pełnymi pasji ludźmi, na których można polegać. Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami i sprawili, że finał konkursu #ambasadorkaVIANEK był tak wyjątkowym wydarzeniem.

Projekt został zrealizowany we współpracy z Joanną Drabik HC Agency.

Szczególne podziękowania kierujemy do naszych partnerów i współtwórców wydarzenia: