Promocje
Menu
Produkty
Szukaj

VI EDYCJA KAMPANII DIAGNOSTYKA JAJNIKA

„W VI. już odsłonie kampanii „Diagnostyka jajnika” chcemy wyczulić kobiety na to, jak ważne jest wczesne wykrycie i trafne zdiagnozowanie raka jajnika oraz jak ważną rolę w podnoszeniu jakości diagnostyki odgrywa lekarz pierwszego kontaktu. W związku z tym, że symptomy raka jajnika są często bagatelizowane, nie wzbudzają jakichkolwiek podejrzeń u Pacjentek, apelujemy do kobiet, aby zgłaszały lekarzom wszelkie, nawet najdrobniejsze dolegliwości ze strony układu pokarmowego. To powinno skłonić lekarza pierwszego kontaktu do pogłębienia diagnostyki ginekologicznej”. – podają organizatorzy ogólnopolskiej kampanii „Diagnostyka jajnika”. SYLVECO czynnie wspiera akcję.

SYLVECO a kampania „Diagnostyka jajnika”

SYLVECO jako polski producent kosmetyków naturalnych, powstających z pasji i inspiracji naturą, którego misją jest tworzenie naturalnych kosmetyków, przyjaznych nie tylko dla środowiska, ale głównie dla zdrowia, czynnie angażuje się w akcje, mające na celu propagowanie wzorców nie tylko świadomego piękna, ale także odpowiedzialnego podejścia do wartości nadrzędnej w życiu – zdrowia. Współpraca podczas tegorocznej kampanii społecznej dotyczącej Diagnostyki Jajnika to dla nas ważny głos dla obrony zdrowia, a także szansa na wzbudzenie w kobietach nawyku dokładnej obserwacji ciała oraz szersze postrzeganie tego, co dzieje się z organizmem. To także przypomnienie, że tylko regularne badania profilaktyczne umożliwiają zdiagnozowanie raka jajnika na odpowiednio wczesnym etapie. Zgodnie z filozofią naszej marki, nieustannie staramy się uświadamiać zwłaszcza kobietom, że dbając o codzienną pielęgnację, jednocześnie troszczą się o zdrowie własne i swoich najbliższych. Właśnie dlatego misja Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości jest nam wyjątkowo bliska – wierzymy, że zdrowie to priorytet i droga do świadomego piękna. Także dlatego czynnie wspieramy inicjatywy oparte na kształtowaniu postaw prozdrowotnych. Kobieta według marki SYLVECO zna wartość świadomego piękna, dlatego jej wybory kosmetyczne nie są przypadkowe. Wychodzimy z założenia, że natura oferuje nam to, co najlepsze, pozostaje więc kwestia odpowiedniego wykorzystania tych dobrodziejstw.

Dlaczego warto się badać

Statystyki pokazują, że nie ma czasu na błędne diagnozy – wcześnie wykryty rak jajnika może znacznie poprawić rokowania Pacjentki. „Chcemy przypominać o profilaktyce, ale też poprawić jakość diagnostyki, by przyspieszyć i skrócić drogę kierowania na USG transwaginalne, szczególnie w przypadku osób z grupy podwyższonego ryzyka” – mówią organizatorzy kampanii „Diagnostyka jajnika”. Ambasadorką kampanii została Anna Dereszowska, która doświadczyła straty Mamy z powodu tej właśnie choroby. W nowej edycji kampanii uświadamia kobietom, że prawdziwe życie to nie film i nie ma w nim miejsca na duble i powtórzenia. Dlatego tak ważne jest prowadzenie regularnych badań profilaktycznych, które umożliwiają zdiagnozowanie raka jajnika na odpowiednio wczesnym etapie. Badaj się regularnie, bo w prawdziwym życiu DUBLA NIE BĘDZIE! Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne tutaj: https://diagnostykajajnika.pl/

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pielęgnacja naturalna
Temat świadomej pielęgnacji staje się coraz bardziej powszechny. Podczas zakupów nie sięgamy już po przypadkowe kremy z półek sklepowych, a dokładnie analizujemy składy kosmetyków, szukając...
Pielęgnacja naturalna
Z radością ogłaszamy, że do rodziny ALOESOVE dołączają dwie nowe linie kosmetyków naturalnych, które zrewolucjonizują codzienną pielęgnację twarzy – ALOESOVE Pink&Blue. Wprowadzając na rynek dwie...
Pielęgnacja naturalna
Choć coraz więcej osób, w poszukiwaniu naturalnych i skutecznych metod wzmacniania oraz przyspieszania porostu włosów, sięga po wcierkę do skóry głowy, wciąż jest to niedoceniany...
Scroll to Top